Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Anton Trygg - 11 december 2014 23:59

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll var jag på säsongens bästa hockeymatch i BEHRN ARENA när ÖREBRO HK slog skräplaget FRÖLUNDA INDIANS med hela 6-3. Tidig in i första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen mål av Daniel Viksten som gjorde 1-0 och sen så tog ÖREBRO HK återigen ledningen då med 2-1 mål av Bobbo Petersson. I andra perioden då utökade ÖREBRO HK ledning till 3-1 mål av Anders Eriksson. Slutet av andra perioden då tog ÖREBRO HK ledning igen då mål av Ville Viitaluoma som satte 4-3. I tredje då utökade ÖREBRO HK igen då mål av Martin Johansson som gjorde 5-3. Jared Aulin sköt pucken i mål och fastställde slut resultaten till 6-3 till ÖREBRO HK. Grattis till seger och tre sköna poäng ÖREBRO HK. Jag var också i BEHRN ARENA ikväll och såg matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 11 december 2014 23:10

Fy fan vad jag är glad nu asså det blide Örebros i hemma i BEHRN ARENA.
Heta Örebro körde över Frölunda fullständig med hela 6-3.
Och ikväll så bröt också MARKO ANTTILA sin poängtorsk och gjord poäng.

[Bild]

Av Anton Trygg - 11 december 2014 22:31

Hej! När hockeyn var slut då åkte jag stadsbuss 3 till resecentrum. På resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och gick in och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika för att imorgon så ska jag till audionomen i Falun igen. Nyss så har jag också köpt Coca-Cola, en smörgås och en kexchoklad. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 december 2014 17:46

Hej! Idag jag det varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet. Idag har jag också sätt på lucia. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då behövde jag inte laga mat. Jag har istället tvätta mina kläder, packat och ätit kvällsmat. Snart ska jag till BEHRN ARENA och titta på hockey. Ha nu en jätte bra torsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 december 2014 12:48

Gameday: När jag kommer hem till elevhemmet svanen efter skolan nu på eftermiddag då blir det uppladdning med god mat. Jag ska också göra till mig själv nudlar med kyckling och bearnaisesås. Mums vad fint det ska sitta. Idag är det full mundering som gäller. Ska till BEHRN ARENA ikväll och kolla live. Go ÖREBRO Go. FRÖLUNDA INDIANS ska ha däng.

Av Anton Trygg - 11 december 2014 06:52

Välkommen torsdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards