Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Anton Trygg - 25 december 2014 23:19

Hej! På kvällen då åt jag, Alexander, Farmor och Pappa julmat. Sen så delade vi ut julklapparna och öppnade. Och då fick jag glasögon fodral, paradis ask, 1000 kronor, halsduk, t-shirt, knäskydd och sist men inte minst en Örebro almanacka. Jag är jätte nöjd med julaftonen hemma hos Pappa här i Burängsberg. Ha nu en fortsatt bra juldagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2014 16:50

God Fortsättning önskar familjen Trygg/Forsman!

Av Anton Trygg - 25 december 2014 13:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är jag tillbaka igen efter juluppehållet och imorgon då drar också SHL igång igen och då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK i BEHRN ARENA. Imorgon då ändras också reglerna i förlängningen i SHL. Förut var det 4 mot 4 och imorgon då ändras det till 3 mot 3 i förlängningen. Imorgon då kommer jag också till BEHRN ARENA och hejar fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Jag vill också önska er ÖREBRO HOCKEY all lycka till imorgon på hemmaplan och vinn tre sköna och betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 december 2014 13:09

Hej! Nu så har jag och Alexander kommit hem till vintriga Burängsberg och här ska vi också fira andra julaftonen. Ha nu en jätte bra och trevlig torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2014 12:15

Hej! Nu så är jag och Alexander på väg till Burängsberg och fira andra julaftonen och då med Pappa och Farmor. Ha nu en jätte bra dag i vinterlandskapet på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2014 10:15

God fortsättning!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och packa. Senare då ska jag och Alexander åka till Burängsberg. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2014 02:19

Hej! Tack för ett fantastiskt julfirande. Och tack också för julmaten och alla julklapparna Mamma. Älskar min familj och släkt jätte mycket. Nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Ha nu en fortsatt bra jul på bra er alla och godnatt och sov gott på er allesammans också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2014 00:29

Vi tror nu att det bor andar här i lägenheten för att det spökar så mycket!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards