Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Anton Trygg - 13 december 2014 17:27

Hej! Nyss så har vi alla varit nere och badat i poolen. Nu så är vi alla uppe igen och ska snart äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra luciakväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 december 2014 13:46

Gameday: Nu på eftermiddagen vill jag att Örebro ska köra över Gävlelaget rejält på bortaplan. Visa nu på eftermiddagen Örebro vad skåpet ska stå för så att ni klättrar uppåt i SHL-tabellen där ni hör hemma. Go Örebro Go. Brynäs ska ha däng oyeah.

Av Anton Trygg - 13 december 2014 13:23

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu på eftermiddagen då spelar ÖREBRO HK sin sista match före juluppehållet. Klockan 16:00 idag då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget BRYNÄS IF i GAVLERINKEN i Gävle. Lycka till idag på bortaplan och vinn tre sköna poäng ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra lördag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 13 december 2014 13:01

Hej! Nyss så var jag och Pappa till Exclusive Cars i Västberga och titta på nya Ford Mustang 2015. Nu så är vi hemma i Örby igen. Snart så kommer också Jennifer, Micke, Felicia och Emelie hitt och hälsar på. Ha nu en fortsatt bra lucia på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 december 2014 09:55

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med Pappa. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska jag och Pappa åka till Västberga och titta på mustang 2015. Ha nu en jätte bra och trevlig lucia på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 december 2014 01:03

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 december 2014 00:21

Jag blir så berörd när mindre barn i skolorna ska blir ut satta för mobbing. Jag har själv också blivit utsatt för mobbing i mina yngre dagar när jag gick på Junibacken i Ludvika. En ung flicka har i sina dagar i tio år blivit ut satt för mobbing. Ikväll i svenska hjältar galan blev Marwa Karim, 19, Gävle utsätt till årets Ungdomshjälte som har gått igenom en tufft tid. Grattis Marwa Karim.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards