Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Anton Trygg - 30 oktober 2013 22:00

Hej! :(


:( I måndags på cancergalan på kanal 7. Då hade en kille som heter Edvin Berg och var bara 18 år och gått bort i blodcancer förra året. Gud vad hemskt att folk ska få lida i cancer och gå bort. Vad glad över att ni är friska länge. Den här låten I Will Be Here sjöng några folk på cancergalan i måndag. Det berör en mycket. Ta hand om era liv och ha det så bra. :(


VIKTIGT: Sprid och dela texten och låten.

Varma hälsninghar från Anton

Av Anton Trygg - 30 oktober 2013 09:22

Godonsdagsmorgon ;-)
Nu är mamma och hämtar Amanda och Moa. För dom ska vara här hela dagen. Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Också snart ska jag, mamma, Amanda och Moa äta frukost tillsammans. Försök aldrig och vinna tillbaka någon - som valt att förlora dig... Ha en härlig onsdag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 30 oktober 2013 01:45

 

Av Anton Trygg - 30 oktober 2013 01:30

Hej! Igår kom jag med tåget till Ludvika station. Då stog Mamma där väntade på mig. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Nu avslutar jag en toppen dag igår med att borsta tänderna. Och sen ska jag krypa ner i en skön sängen och drömma mig in i drömmarnas värld och sova för imorgon blir det en toppen dag igen. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards