Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 22:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade mot FÄRJESTADS BK på straffar i BEHRN ARENA. Det var Örebro sjätte raka förlust i SHL. Det går tungt för Örebro nu i SHL. Jag var i BEHEN ARENA i Örebro och såg matchen. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 22:41

Hej! Allt gick som planerat. Jag hann med tåget till Örebro Centralstation. Bussen kom i rätt tid så jag hann åka buss till Hemmansvägen. Också hann jag till BEHRN ARENA innan matchen började. Jag mycket glad över att jag hann se 3 perioder + förlängning. Nu har jag åkt ett tag och är på väg med tåget mot Ludvika. Jag är framme med tåget i Ludvika station kl 23:37. Nu ska jag fika lite med drick yogurt och äta risifrutti. Och till efterrätt blir det en påse bilar och en kexchoklad. Ha en bra natt på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 22:29

Hej! Allt gick som planerat. Jag hann med tog till Örebro Centralstation. Bussen kom i rätt tid så jag han åka buss till Hemmansvägen. Också han jag till BEHRN ARENA innan matchen började. Jag mycket glad över att jag han se 3 perioder + förlängning. Nu är jag på tåget mot Ludvika. Jag är framme med tåget i Ludvika station kl 23:37. Nu ska jag fika lite med drick yogurt och äta risifrutti. Och till efterrätt blir det påse bilar och en kexchoklad. Ha en bra natt på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 17:18

Matchdag: ÖREBRO HK mot FÄRJESTADS BK. Örebro krossa krossa Färjestad på hemmaplan. Jag kommer också och heja fram er till en vinnare ikväll Örebro.

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 17:07

Hej! Idag har jag och Mamma varit till Jysk på Lyviksberget i Ludvika och handlat ditt övningskörde jag också och sen hem. När vi kom hem. Då ställde vi bara in sakerna som vi har handlat i lägenheten. Sen åkte jag och mamma till Ludvika lasarett för jag ska till tandläkaren och laga ett hål. ditt övningskörde jag också och sen hem. Hemma skruvade jag ihop det vi handlade på Jysk. Sen åt vi mat. Sen satte vi upp ett nyckelskåp på väggen. Jag duschade sen. Jag och mamma åkte sen till Ludvika station ditt övningskörde jag också. Nu är jag på tåget mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro central. Då ska jag åka buss 26 till hemmansvägen. Och gå av busen där och gå till BEHRN ARENA och se när ÖREBRO HK vinner. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 09:45

Godtisdagsmorgon ;-)
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Jag önskar er en bästadag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2013 00:56

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är det hockeymatch igen. Då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro mot FÄRJESTADS BK. Lycka till på hemmaplan idag ÖREBRO HK och jag kommer till BEHRN ARENA och heja fram er till en vinnare. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards