Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 23:36

Hej! Idag har vi varit och handlat. Jag har också satt upp lampor i taket. På eftermiddagen åt vi mat. Jag har också Borat i väggen och dragit tv-kabeln från vardagsrummet till mitt rum. Senare på kvällen har vi plockat i mitt rum. Förut har jag packat och duschat. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 23:16

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det en ny bortamatch för ÖREBRO HK. Då möter ÖREBRO HK - FRÖLUNDA HC i SCANDINAVIUM i Göteborg. Och sen är Robin Dahlström och Gartner skadade så de spelar inte än. Sen är Emil fortfarande sjuk, så det är lite osäkert. Vi får se om Emil mår bättre imorgon, det vore så klart en stor tillgång, imorgon står Henrik Lundberg i Örebro kassen. Stämningen i truppen är på topp och det råder positiva tongångar. Med en poänglös vecka passerad är det imorgon dags för Örebro att ta nya krafttag i sitt SHL-äventyr. Tillsammans ska Örebro Hockey kämpa för en ny vacker seger. Nedsläpp är kl 19:00 imorgon. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 10:52

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 00:24

 

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 00:15

Hej! Igår har det varit en bra dag här hemma i Ludvika. Jag har varit ensam hemma i lägenheten lite igår. Jag har också plockat lite i mitt rum och skruvat ihop ett nytt vardagsrumsbord. Senare kom Jimmy och hjälpte mig och sätta upp min tv i mitt rum. Sen kom också Margitha Nordahl, Krister Nordahl och Emma Nordahl och hjälpte oss lite i lägenhetern. Senare på kvällen så åkte vi till en pizzeria och köpte en sallad. Också var vi på willys och köpte en dricka. Sen åkte vi hem. Hemma så åt jag salladen och drack drickan och titta på tv. Nyss har jag varit lite vid datorn. Nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 oktober 2013 00:05

Hej på er alla Hockey Vänner! Den 14/11 då ska jag på bortamatch med ÖREBRO HOCKEY. Då ska jag flyga med ÖREBRO HOCKEY till Skellefteå och titta på match mellan SKELLEFTEÅ AIK mot ÖREBRO HK. Det blir en fantastisk upplevelse att får flyga med laget och supportrar.


Örebro Hockey har i samarbete med Scandjet tagit fram en helt oslagbar deal för både supportrar och partners till Örebro Hockey. För endast 1295:- har du nu möjlighet att flyga med A-laget till bortamatcherna mot Skellefteå, Luleå & MODO och heja fram våra krigare till seger.


I priset ingår följande: Flyg t&r, transfer till och från matcharenan, matchbiljett (ståplats) samt lättare förtäring ombord på planet.


Vi flyger direkt från Örebro Airport men notera att transfer till och från Örebro Airport ej ingår.


Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards