Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 22:56

Hej! Förut har jag varit vid datorn. Vi har också fikat med kanelbulle och saft för det kanelbullens dag idag. Sen har jag duschat. Nyss har jag prata med Mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 21:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon spelar våran kära ÖREBRO HK igen. Men imorgon kommer gästande MODO HOCKEY på besök till BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng. Jag kommer och heja fram er till en vinnare imorgon. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

 

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 20:27

Hej!
Imorgon är det stor familjefest i BEHRN ARENA. Man kan också köpa och äta tacobuffé på Arenan. För barnen finns det fiskdamm, ansiktsmålning, hoppborg. Och efter matchen får alla i publiken autografer av laget.
Ha en bra natt på er alla. /Anton

 

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 19:13

Hej! Det har varit en bra dag i Kvinnerstaskolan. Jag har haft traktor teori hela förmiddagen. Sen åt jag lunch. Efter lunch då åkte jag 314 till resecentrum. Och byte buss till stadsbuss 26 åkte till Våghustorget och gick av där. Jag gick till en bokhandel och köpte en penna som man kan skriva på kläder och sen tvätta och det går inte bort. Sen gick jag till busshållplatsen Våghustorget igen och vänta på bussen. Sen åkte jag buss 26 till Lavendelvägen och fick av bussen där. Och gick till elevhemmet Svanen. Hemma på elevhemmet har jag fikat lite. Jag har också suttit inne i mitt rum och lyssnar på ÖREBRO HOCKEY låt. Vi har också varit till Willys, Coop, ÖB och handlat mat. Jag har också handlat godis och Coca-Cola. Nu har vi för ett tag sen kommit hem till elevhemmet igen. Nyss har vi ätit kvällsmat. Nu är jag färdig inför morgondagen med penna och papper. Jag längtar så sjuk mycket till imorgon och titta på hockey. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 13:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är en dag jag inte kommer och glömma. Den dagen ska jag minnas för livet. Imorgon är det hockeymatch mellan ÖREBRO HOCKEY - MODO HOCKEY i BEHRN ARENA i Örebro. Och sen efter matchen kom jag får träffa alla SHL-stjärnorna i ÖREBRO HOCKEY lag. Jag kommer också få träffa min idol EMIL KÅBERG nummer 27. Av alla spelare kommer jag få autografer. Imorgon blir det en hockeylördag för mig. Jag längtar så bara den tills imorgon. Kan inte tiden bara gå snabbare? Ha en bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 4 oktober 2013 07:25

Välkommen kylan och 3 minus! Hemma på elevhemmet Svanen. Då har jag gått upp och klä på mig min kläder. Ätit frukost. Borsta tänderna. Sen gick jag i kylan till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. Där ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra dag i kylan på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards