Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 22:37

Hej! När jag kom hem från bowlingen på kvällen. Då åt vi mat pyttipanna med ägg och sallad. Jag har varit vid elev datorn. Sen har jag duschat. Jag har också tittat lite på tv och ätit frukt. Innan jag sov då borsta jag tänderna. Jag har också ringt till mamma och sagt godnatt. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 20:02

Hej på er alla ÖHK-Vänner!
Imorgon är det match igen. Men nu borta mot FRÖLUNDA HC i SCANDINAVIUM i Göteborg. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och spela lika bra som ni gjorde igår så vinn ni tre sköna poäng imorgon hem till Örebro hockey stad. Nedsläpp i SCANDINAVIUM är kl 19:00 imorgon. Det är vi som är Örebro. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 16:07

Hej på er alla!
Igår på Kvinnerstaskolan när vi hade rast på förmiddagen. Då köpte jag en baguett och en festis på Kvinnerstaskolans cafeteria och det blev och kosta 22 kr. På eftermiddagen när vi hade rast igen. Då köpte jag en chokladboll och en festis på Kvinnerstaskolans cafeteria och det blev och kosta 15 kr. Idag på eftermiddag på Tullängsskolan. Då var jag i café innova och köpte en chokladboll och en yoghurt det blev och kosta 30 kr. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. När jag var hemma på elevhemmet. Då fikade jag. Och sen gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och träffa duvan elevhemmet där. Nu är jag med duvan elevhem på väg till resecentrum och Bowling. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 07:50

Godmorgon på er alla igen!
Jag vaknade och gick upp och klä på mig mina kläder. Och sen åt jag frukost. Nu ska jag bädda sängen. Sen ska jag borsta tänderna. Kl 08:00 då ska vi cykla till Tullängsskolan. Ha en bra dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 07:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann hemma i BEHRN ARENA mot skräplaget LINKÖPINGS HC med 3-1 igår. ÖREBRO HK andra trepoängare i SHL. Grattis till segern ÖREBRO HK. Igår Jag var och titta på matchen live igår . Ha en bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2013 07:03

Hej! Igår var det en bra dag på Kvinnerstaskolan. Vi har haft bygg. Jag och en till elev byggde ett bord. Men vi är inte färdiga. När skolan var slut. Då åkte jag buss 314 till Resecentrum Och bytte buss där till buss 26. Och åkte sen till Lavendelvägen. När jag kom hem till Elevhemmet. Då åt vi mat. Sen gick jag till hållplatsen Lavendelvägen. Och vänta på bussen. Jag åkte sen buss 26 till Hemmansvägen. Och gick av bussen där. Och gick till BEHRN ARENA och titta på hockey. När matchen var slut. Då fick jag till hållplatsen Hemmansvägen och vänta på bussen. Och åkte sen till Lavendelvägen. Hemma på elevhemmet Svanen. Då duschade jag och borsta tänderna. Innan jag sov då ringde jag till Mamma. Sen sov jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards