Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 20:26

<3 <3 <3 Jag längtar tills på fredag och träffa Mamma och Pappa. Det är livs glädje det. Mamma och Pappa är det bästa man har. Jag älskar er båda <3 <3 <3

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 19:45

Idag har det varit en underbar höstdag.
Ta vara på din tid här och nu.
Vi är alla lika värdefulla.
Höstkramar från Anton

 

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 17:36

Hej! Innan vi cyklade till Birgittaskolan fotbollsplan idag. Då städade jag mitt rum och tvätta mina sängkläder och handduk. Sen cyklade vi till fotbollsplanen på Birgittaskolan och spelade fotboll kl 14:00. Vi cyklade sen till elevhemmet äppelbo och fikade. Vi cyklade Sen hem till elevhemmet Svanen. Nyss har jag städat klart det sista i mitt rum. Snart ska vi ätit kvällsmat. Ha en härlig kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 10:10

Jag vaknade ca kl 07:00 och var pigg. Och då gick jag in på FB på mobilen och skrev några status, blogga lite också skev jag på Instagram. Men sen somnade jag om. Nu är jag vaken igen. Gårdagens förlust mot MODO e bortglömd. Jag ser fram i mot en mysig söndag med att städa mitt rum och  spela fotboll och träffa kompisar. Men nu börjar jag dagen med en god frulle. Ha en mysig höstdag på er alla. Hälsningar Anton

 

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 07:58

Hej! Igår på eftermiddagen vid kl 15:00. Då körde Linda mig i Tullängsskolans minbuss till BEHRN ARENA och lämna av mig där. Och jag gick in i BEHRN ARENA och tittade på matchen. Sen efter matchen. Då kom Linda och hämta mig igen med nu med sin privata bil. Vi åkte hem till Lavendelvägen. Senare när jag var hemma på elevhemmet svanen. Då åt jag tacopaj, kräftor och mjuk bröd till också fick jag läsk. Sen åt jag godis och drack läsk. Sen duschade jag och borsta tänderna. Innan jag sov då ringde jag till Mamma. Sen sova jag. /Anton

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 07:39

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu är jag en slot ÖHK:ARE. Efter matchen igår då gick jag till Örebro spelarbås och fick autografer av alla spelare i ÖREBRO HOCKRY. Nu har äkta autografer på min matchtröja och på pappret. Jag är en stolt kille att jag hejar på ett bra hockey lag. Nu har sovit gott tråds att ÖREBRO HK förlorade för att jag har äkta autografer av ÖREBRO HOCKEY lag. Ha en bra dag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 6 oktober 2013 07:31

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade i förlängningen igår mot MODO HOCKEY med 2-3 i BEHRN ARENA i Örebro. Men ÖREBRO HK fick 1 poäng iallafall. Bra jobbat ändå ÖREBRO HK på eftermiddagen/kvällen igår. Jag var och tittade på matchen igår. Men men det är bara och ta nya tag tills nästa match och då ska ni vinna ÖREBRO HK. Tack tack LEKSANDS IF att ni förlorade igår så nu hjälpte ni ÖREBRO HK upp i tabellen. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards