Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Anton Trygg - 28 mars 2014 23:22

Sömntåget med lokföraren John Blund har plockat upp mig. God natt världen - sov gott:-) KRAM A:-)

Av Anton Trygg - 28 mars 2014 23:18

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot VIK VÄSTERÅS HK i BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK jag kommer också till BEHRN ARENA och hejar fram er ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/ÖREBRO HK och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 28 mars 2014 23:01

Hej! TVEN lockade mig ikväll med let's dance, welcome to Sweden. TV4 nyheterna. och let's dance igen.... Mitt favorit par i let's dance är Benjamin och Sigrid och dom gick ju också vidare. Nu så ska ska göra iordning mig innan jag ska sova. Ha det så bra så hörs vi alldeles snart igen. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 28 mars 2014 19:55

Hej! Det varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. Idag i skolan då hade vi digital kompetens och träslöjd. När skolan var slut då cyklade jag hem till Elevhemmet Svanen. Hemma på elevhemmet så åt vi fruktsallad och vaniljsås. Senare så gjorde jag mat till mig själv. Jag gjorde makaroner och korv. Förut har jag prata med Mamma i Mobiltelefon och smsat med Simon. Jag har precis kollat på grattis hockey och första perioden och lite på andra perioden mellan HV17 J20 - ÖREBRO HK J20 på datorn. Men snart så börjar let's dance på TV4 på tv. Ha det så bra på er alla. Kramizar <3

Av Anton Trygg - 28 mars 2014 06:44

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också sätta på en tvättmaskin och äta en god frukost. Sen ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Sen vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards