Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Anton Trygg - 3 mars 2014 22:27

Hej! Idag har jag varit målaren Anton heladagen på Kvinnerstaskolan. Jag har målat en vägg. Sen när skolan var slut då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Sen åkte jag gick wanessa till skidshopen och skulle hyra slalom skidor, hjälm och pjäxor. Men det var slut. Sen åkte vi hem. Hemma på elevhemmet så åt vi mat och hade husmöte. Klockan 20:00 till 21:00 då tittade jag på familjen annorlunda på tv. Förut har jag pratat med Anders och Mamma i mobiltelefon. Nyss har jag borstat tänderna. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 mars 2014 08:54

Hej! Idag vaknade jag för tidig. Jag duschade för tidig. Jag åt frukost för tidig. Åkte buss för tidig. Och jag är på Kvinnerstaskolan för tidig. Men alla kan göra fel och glömma bort. Också ställa jag väckarklockan Igår för tidig. Jag glömde helt enkel bort att jag började senare idag. Också glömde boendepersonalen Carina bort att jag börjar senare idag. Nu får jag vänta ett tag tills vi börjar skolan ungefär vid klockan 10:00. Det är bättre och vara för tidig än vara för sent. Nu så sitter jag i Hygienavdelning och väntar. Snart ska jag gå och byta om mig till Jobbkläder. Men nu iallafall är det ny vecka, ny dag, ny måndag och nya möjligheter. Ha en toppen bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 mars 2014 07:16

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och duschade. Jag åt också en jätte god frukost. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum då ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards