Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 22:13

Hej! Nu har jag och Mamma sett på Prime time på TV4 och jag druckit te och ätit skorpor. Nu så är det reklam. Sen klockan 22:15 så börjar Prime time igen. Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 19:51

Godkväll!
När vi varit hos bästa Mormor uppe på Högberget på eftermiddagen. Då åkte vi snabbt hem till Vasalunden och vände. Sen åkte vi till Östansbo till Margitha, Krister, Emma och Tobbe för att fira Tobias som har fyllt hela 25 år. Där fick vi smörgåstårta och tårta. Vi åkte sen hem till Vasalunden. Då gick jag ut och gick med min Kontakt Dan Christiansson. Medan vi gick en lång promenad då pratade vi om hockey. När jag kom hem igen då åt jag mat. Ris, kassler, brunsås och sallad. Nyss var vi uppe igen på Högberget hos min bäst Mormor och hjälpte henne. Nu är jag och Mamma hemma i Vasalunden igen och tittar på tv. Ha det bäst på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 12:38

Sex lag gör upp i kvalserien. Men endast två lag kan vinna de åtråvärda platserna i SHL säsongen 2014/2015. Örebro, Västerås, Djurgården och AIK är redan klara. Men innan kvalserien kan dra igång måste playoff-serien i allsvenskan avgöras. Vinnande lag kniper sista platsen i kvalserien. Karlskrona, Rögle, Mora och Bik Karlskoga kämpar i dagarna om vilket lag som ska få chansen att nå SHL. Och det är just det laget som vinner playoff-serien som Örebro får möte i den första omgången. Vinner Bik playoffserien väntar alltså stekhett derby i Nobelhallen i den första omgången, måndag 17 mars. Första hemmamatchen spelar Örebro 19 mars, mot AIK.

Här är hela spelschemat:

Måndag 17 mars 19.00
Playoff ? Örebro
AIK ? Djurgården
Malmö ? Västerås

Onsdag 19 mars 19.00
Örebro ? AIK
Västerås ? Playoff
Djurgården ? Malmö

Fredag 21 mars 19.00
Västerås ? Djurgården
Malmö ? Örebro
AIK ? Playoff

Söndag 23 mars 16.00
Örebro ? Djurgården
AIK ? Västerås
Playoff ? Malmö

Tisdag 25 mars 19.00
Örebro ? Playoff
Västerås ? Malmö
Djurgården ? AIK

Torsdag 27 mars 19.00
Västerås ? Örebro
Malmö ? AIK
Djurgården ? Playoff

Lördag 29 mars 16.00
AIK ? Malmö
Örebro ? Västerås
Playoff ? Djurgården

Tisdag 1 april 19.00
Västerås ? AIK
Malmö ? Playoff
Djurgården ? Örebro

Fredag 4 april 19.00
Playoff ? Västerås
AIK ? Örebro
Malmö ? Djurgården

Måndag 7 april 19.00
Playoff ? AIK
Örebro ? Malmö
Djurgården ? Västerås

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 12:22

Hej! Idag har jag inlett söndagen med att äta en god frukost hemma i Vasalunden. Nu så är vi upp hos bästa Mormor och hjälpte henne. Ha jätte en härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 00:57

Hej! Igår åt jag varma mackor och drack juice. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 mars 2014 00:50

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK har haft den bästa hejaklacken den här säsongen. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards