Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 22:52

Hej! Jag har haft en jätte trött ikväll här på elevhemmet svanen nu ikväll. Jag har också ätit semla för det är fettsdag idag. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 22:34

Hej på er alla Hockey-vänner!
ÖREBRO HK förlorade ikväll med hela 2-5 mot FÄRJESTADS BK på bortaplan i LÖFBERGS ARENA i Karlstad. Ha en bra natt på er alla hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 16:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll är det match igen i omgång 53 när då ÖREBRO HK möter FÄRJESTADS BK en sista gång den här säsongen på bortaplan i LÖFBERGS ARENA i Karlstad. Lycka till i kvällsmatch ÖREBRO HK. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 14:49

Hej! Idag fick jag åka slalom som jag ville. Jag fick låna hjälm, pjäxor och slalomskidor av Tullängsskolan heladagen. Jag har också idag kommit över min rädsla och åkt en svart backe i Nybroberget. Jippi vilken kul dag jag har haft det. Nu åker vi till Örebro och nu ska jag också dricka varm choklad och äta en god smörgås. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 07:35

Mot Borlänge/Nybroberget för friluftsdag. På Nybroberget blir det olika aktiviter. Kul kul ska det också bli.

Av Anton Trygg - 4 mars 2014 05:32

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin har gjort. Sen ska jag bädda sängen, borsta tänderna och packa ner massäcken. Vid klockan 06:30 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Vid klockan 07:00 då bär det av med skolan till Borlänge/nybroberget för friluftsdag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards