Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 22:22

Hej! Det har varit två bra timmar på bygg idag på kvinnerstaskolan. När jag slutade då bytte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. Senare på kvällen på elevhemmet svanen så åt vi mat. Vi hade också husmöte. Efter husmöte så duschade jag. Vid klockan 20:00 då titta jag på familjen annorlunda på TV4. Förut har jag pratat med Pappa i mobiltelefon. Nyss har jag borsta tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 21:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK igen på hemmaplan men nu mot RÖGLE BK som kommer på besök till BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och ta hem tre jätte sköna och viktiga poäng. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon ÖREBRO HK och heja fram er till en vinnare igen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 11:43

Hej! Snart är det lunch. Och sen så börjar lektionen bygg. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 10:59

Hej! Nu sitter jag här i Hygienavdelning och bara väntar och väntar. För dom andra i min klass har idrott nu. För det har inte jag. Tråkigt att bara vänta och vänta. Men klockan 12:00 så har vi lunch. Efter lunch så börjar bygg. Ha en härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 09:56

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 09:32

Hej på er alla Örebro:are och dalmas! Helgen går för fort tycker jag. Men snart så är påsklov skönt ska det bli och vara hemma hos Mamma och Pappa. Men nu så är det en ny vecka, ny måndag, ny dag och nya möjligheter = Jag är på plats på Kvinnerstaskolan i Axberg. Ha nu en fortsatt jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 mars 2014 08:58

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen så borstade jag tänderna och bäddade min sängen. Vid klockan 08:30 så gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra dag på er alla efter vinsten igår när ÖREBRO HK besegrade DJURGÅRDENS IF med hela 5-2 på hemmaplan i ett fullsatt BEHRN ARENA. Kramizar <3 från hockeynörden Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards