Carl Anton Trygg

Alla inlägg under december 2015

Av Anton Trygg - 22 december 2015 12:08

Goddag! Äntligen juice i koppen efter en bra natt. (Återigen) glad och pigg så startar jag denna dag. Nu så ska jag borsta tänderna. Sen så ska jag bara ta det lugnt idag. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla dan före dan före dan före dopparedan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2015 00:00

Hej! Nyss så har jag ätit årets första julskinka. Bäst att sova nu när tröttheten är som störst!!! God natt någon, sov gott. Kram <3 A :-)

Av Anton Trygg - 21 december 2015 11:41

Nu så blir det Tv-tittande & Facebookläsning på mobilen. En lat och tråkigt måndag kommer det att bli. Kram för en fin måndag <3 A :-)

Av Anton Trygg - 21 december 2015 11:07

Nyss så har jag ätit en smarrig frukost och nu så ska jag bara ta det lugnt!

Av Anton Trygg - 21 december 2015 09:10

God förmiddag på er alla!
Ny dag, nya möjligheter :))
O bäst av allt är att jag är ledig jippie :))
Nu ska jag äta frukost.
Ha en fridfull måndag på er alla.
Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 20 december 2015 13:02

Hej på er alla Hockey-Vänner!

Nu har Örebro Hockey juluppehåll. Också tar jag paus från hockeyn och återkommer efter jul igen.

Nästa match spelar ÖREBRO HK igen efter jul det är Lördag den 26 december och det är en bortamatch som ÖREBRO HK börjar med efter juluppehåll.

GOD JUL ÖNSKAR ÖREBRO HOCKEY!

Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner.

Hälsningar från hockeynörden Anton Trygg

Av Anton Trygg - 20 december 2015 12:52

God eftermiddag ? Lång Sovmorgon idag. Nu så tar jag bara det lugnt innan jag ska åka med Alexander och handla två laddare i Nacka forum och sen åka till Gustavsberg och hälsa på Farmor. Njut Eran Dag och ha en jätte bra fjärde advent på er alla ?

Av Anton Trygg - 19 december 2015 10:13

Godförmiddag! Lördag med lite blåst och kalt men vad gör det? Ska klä på mig kläderna nu, äta frukost, borsta tänderna. Sen så ska vi också åka in till stan och åka ångbåt till Vaxholm och äta mat på båten står på dagens schema....Gör Din dag till en toppenlördag... /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards