Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Anton Trygg - 18 december 2015 14:42

Hej! Idag i Tullängsgymnasiet då hade vi eget arbete på morgonen. Sen så hade vi också svenska, åt fika och tittade på en film. Vid klockan 11:00 då slutade vi och då körde Torbjörn ner mig i vita minibuss till Centralstationen. Då hade jag så gott om tid så jag gick upp på stan och åt jag mat på Elvis pizzeria. Där så åt jag en kycklingtallrik. Sen så gick jag tillbaka till centralstation. Då såg jag på tavlan att mitt tåg som skulle avgå mot Stockholm klockan 12:46 var försenad en timme pågrund av en olycka som har hänt i Arboga. Det är ett tåg som hade kört på en människa i Arboga och den avled på platsen. Nu så är jag äntligen på SJ Regionaltåg 172 mot Stockholm efter allt kos. Nu så har jag också jullov. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag och ett bra jullov på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 18 december 2015 06:44

God morgon! Med söndertrasad nattsömn bakom mig börjar jag denna dag med en stor kopp TE. Det är verkligen vinter i luften! Hösten verkar ha flugit sin kos och lämnat kalt och halt till oss. Nu så ska jag packa. Snart så ska jag också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Senare då ska jag ta min packning och gå till Tullängsgymnasiet. Kram för en lite tokig fredag A :-)

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards