Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Anton Trygg - 17 december 2015 13:58

Hej! Imorse då ramlade jag två gånger med cykeln på väg till Tullängsgymnasiet fast jag bara cyklade långsamt och hade hjälm på huvudet och då skadade jag knäet och handen. Vid halv 9 tiden imorse då var jag till skolsyster här på Tullängsgymnasiet så hon fick titta på min knä och hand. Så jag hade fått en liten spricka i knät så skolsyster fick tejpa ihop det och på handen hade en del av skinnet lossnat så att det började och blöda så där fick skolsyster sätta på två plåster på handen. VARNING: Så nu vill jag också meddela er alla att ta det försiktig ute för nu är det jätte halt ute. /Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2015 06:37

Godmorgon!
Nu så känns det med stora fram steg att vi börjar och närma oss jullov. Om exakt en vecka då är det också julafton. Nu här hemma på elevhemmet svanen när väckarklockan ringde då kände jag mig som ett lik. Gud vad trötta jag var. Men tills slut så lyckade jag och var tvungen och gå upp när det var en sån dag jag ville bara ligga kvar i sängen och sova. Nu så är jag uppe och ska snart klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med eleverna och boendepersonalen. Sen så ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag cykla till bästa bästa Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards