Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2015

Av Anton Trygg - 11 juli 2015 19:25

Idag så har jag kört cross för första gången på Bastenscrossbanan i bastjärn. Och jag körde också i hela 1 timme och 30 minuter sammanlagt. Det var en bra crossbanan med mycket kurvor och hopp. Så på den banan så blir det mer åka på i år.

Av Anton Trygg - 11 juli 2015 07:50

Gomorron! Idag va det varmt och soligt. 17 grader på trappen. Men frukost är gott ändå. Sen så bör det av till Bastenscrossbanan och köra lite cross. Ha nu en jätte härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 juli 2015 23:56

Hej! Idag har jag inte haft någon lust att skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Idag så har jag också kört mycket grävlastare. Fy satan vad kallt det har varit idag. Gick precis upp i sovrummet och kylan slog emot mig. Fick gå ner igen och hämta en extra filt. Då är det verkligen kallt. Blir det inge bättre imorgon får jag dra på mig mina mjukisbyxor. Jisses och det i juli månad. Nu så kryper jag ner bland täcken. Gonatt!

Av Anton Trygg - 9 juli 2015 23:06

Hej! Idag så har jag varit själv här hemma i Burängsberg hela eftermiddagen för att Pappa och Norma var inne i stan i Ludvika och jobba lite och då körde jag lite röjsåg här hemma på gården. På kvällen då åt vi kvällsmat. Nu så sitter vi här vid köksbordet och pratar lite med varandra. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juli 2015 16:00

Godeftermiddag! Idag va det regnigt och blåsigt. 13 grader på trappen. Men livet är gott ändå.

Av Anton Trygg - 8 juli 2015 21:55

Hej! Idag har jag kört grävlastaren heladagen här hemma i Burängsberg. På kvällen så åt vi också sill och potatis. Nu så tittar jag på Irene Huss: Det lömska nätet på kanal 5. Ha nu en jätte bra onsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 juli 2015 10:14

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Sedan så ska jag gå ner till undervåningen och bjuda min mage på lite frukost. När jag är färdig då ska jag gå upp till övervåningen igen och borsta tänderna. Senare så ska jag gå ut och köra lite grävlastare. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2015 10:23

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med hela familjen FORSMAN/TRYGG. Sen så får vi se vad denna dag har att erbjuda. Ha nu en jätte härlig och en bra tisdag på er alla och ta vara på allt. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards