Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2015

Av Anton Trygg - 16 juli 2015 12:02

Goddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också gå ut till köket och äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 juli 2015 01:12

Hej! Efter en fantastisk kväll på Gröna Lund med mycket karusellåkning så avslutade vi kvällen med att ta något att dricka på en av uteserveringar här i Stockholm. Men nu så är vi hemma igen i Örby och ska borsta tänderna. Snart så blir det läggdags här. Men nu så avlutar jag med att säga Gud vad härligt det är att börja blir vuxen och få skägg och mustasch. Jag har alltid tyckt om skägg och mustasch så när jag får mycket skägg och mustasch då kommer jag och spara det. Godnatt och sov gott på er alla nattugglare. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2015 11:10

Hej! Nu så ska jag kicka i gång denna onsdagen med att gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost i min ensamhet. Sen så ska jag borstat tänderna. På eftermiddagen då ska vi till Gröna Lund. Ha nu en jätte härlig och bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2015 00:18

Hej! Igår då var jag, Pappa, Norma och Alexander på allsång på Skansen och såg artister från Sollidenscenen. Jag säger bara en sak Petra Marklund är ingen bra programledare. Såg någon mig på tv? Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 juli 2015 08:00

Godmorgon roliga tisdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Pappa. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då bär det av till EKAB med Pappa och hjälpa han och rensa ur förråd. På eftermiddagen vid klockan 15:00 då ska jag och Pappa till Nacka strand och fixa pass. Efter det då bär det av hem till Örby en sväng och göra iordning oss. Vid klockan 17:00 då bär det av mot Skansen och allsång. Efter allsången då ska vi äta ute på resturang. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2015 23:44

Hej! Efter en tråkig dag så gå jag nu och kryper ner i sängen och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2015 20:58

Hej! På eftermiddagen då pratade jag med Jasmine Sjöstedt på Skype vid datorn. På kvällen så tog jag en välbehövlig dusch. Nyss så åt vi också kvällsmat. Nu så tittar jag på Lotta på Liseberg på TV4. Ha nu en jätte trevlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2015 10:15

Hej! Idag så lyser solen från sin frånvaro och har tagit ledigt. Men vad gör det. Nu så ska jag iallafall kicka igång den mulliga måndag med att gå upp ur sängen och klä på mig kläderna, bädda sängen och dra upp persiennerna. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Ha nu en jätte bra måndag på er alla Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards