Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2015

Av Anton Trygg - 18 juli 2015 11:37

En sån härlig start på lördagen. Fick sova ut och sitter nu här utvilad - SKÖNT... Kram för en fin dag i solen//A

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 23:20

Nej ni alla, känns dags att vila huvudet på kudden och intaga horisontellt läge för sömn..... Kram för en god natt sömn//A

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 21:49

Hej! Nu så har jag. pappa och Norma ätit bakad potatis, fisk, Romsås och sallad. Nu så sitter vi här och tittar på tv. Ha nu en fortsatt skön kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 17:24

Nu så ska jag ta en dusch så att man blir fin!

Tv!

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 14:36

Fick mig en LUGN OCH SKÖN TV-fredag idag. Satt så länge i TV-soffan är förvånad över att jag inte fick skavsår i baken, efter allt sittande. Skönt var det. Att få en dag: Bara vara på. Idag är det ju fredagseftermiddag, vad vi skall göra, vet jag inte. Kram för en fin eftermiddag//A

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 14:15

Om några dagar då bär det av ut i Stockholms finaste och vackraste skärgård med regina. Hoppas det blir sol och varmt då.

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 11:25

Goddag på er alla underbara!
Nu så är jag själv här hemma i huset i Örby för att Norma och Alexander är borta och jobbar och Pappa är i Ludvika och jobbar och alla tre kommer hem ikväll. Så jag blir väll själv hela dagen då. Nu så ska jag duka fram frukost till mig själv och äta. Sen så blir det mycket tv-tittande idag. Någon gång på eftermiddagen då ska jag duscha och borsta tänderna. Ha nu en jätte trevlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 juli 2015 00:13

Hej! En trevlig kväll är nu till ända. Vi har varit på en italiensk resturang och ätit mat inne i stan här i Stockholm. Där så åt jag en pizza till förrätt och till efterrätt då åt jag kladdkaka med vaniljglass. Tack för trevlig sällskap Rio Raquel Villagra Bill, Luciana Lins och Norma D. Forsman. Nu så är vi hemma igen i Örby och ska jag borsta tänderna. Sen så blir det sängen och sova för mig. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards