Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Anton Trygg - 27 januari 2015 23:54

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2015 22:06

Hej! Ikväll på Å-Kul då tog jag hem hela segern på bingo och vann tre gånger. Jag vann godis. Vi spelade också yatzy och då kom jag på tredje plats. Sen så skjutsade Rosi Strandberg-Ljung hem mig till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då duschade jag. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2015 17:02

Hej! Här bjuder jag er på en bild när jag var liten. Idag på förmiddagen på Kvinnerstagymnsiet då körde jag aldrig maskiner istället då gjorde jag provet muntligt till arbete på väg. Vid klockan 12:00 då åt jag lunch vid Kvinnerstagymnsiet. Sen så kom Ingrid och hämta mig och så körde hon mig till Tullängsgymnasiet. På Tullängsgymnasiet då hade jag idrott och på idrotten så tränade vi på handboll med idrottslärare Hasse. Sista lektionen då jobbade jag i matteboken. När vi slutade då gick jag hem till elevhemmet. Jag har fått mycket motion igår och idag när jag gå hem till elevhemmet från Tullängsgymnasiet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag en clementin, banan och drack saft. Nu så ska vi äta stuvade makaroner och korv. Sen vid klockan 17:40 då ska jag åka stadsbuss 6 till Olof Palme torg. Där ska jag gå av bussen och gå till bankomaten och ta ut pengar. Sen så ska jag gå till Å-Kul på dövas förening och spela bingo och spela spel. När Å-kul är slut. Då ska jag gå tillbaka till Olof Palme torg och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 tillbaka till Lavendelvägen/elevhemmet. Ha nu jätte trevlig kväll på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 januari 2015 07:15

Välkommen tisdag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. jag hörde också klockarna som lätt tick tack. Sen så bäddade jag sängen, packade gympakläder och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards