Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Anton Trygg - 25 januari 2015 23:42

Hej! Haha vad jag skrattar åt denna bild nu. Jag städade aldrig mitt rum idag så jag gör det imorgon istället. Men iallafall har jag för ungefär för fyra timmar sen duschat. Vid klockan 20:00 då tittade jag på så ska det låta på SVT1. Nyss så har jag också borstat tänderna och bäddat sängen med ny tvättade lakan. Nu så ska jag lägga mig i sängen och somna in i drömmarnas värld med ett leende på läpparna och sova. Nu så säger jag också till er alla godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 januari 2015 17:33

Hej! Idag har vi på elevhemmet svanen varit till Sörbybacken och åka tefart, pulka och grilla korv. Sen så åkte jag till Lidl och skulle handla pyjamas och då fanns det ingen för att dom börjar och sälja pyjamasen imorgon. Då istället så köpte jag nya strumpor för att jag har nästan inga strumpor kvar på elevhemmet. Nu så är jag på väg på väg hem till Lavendelvägen/elevhemmet igen. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat och städa mitt rum. Ha nu en trevlig söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 januari 2015 10:23

Välkommen söndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost här på elevhemmet svanen. Sen så ska jag tvätta mima kläder och borsta tänderna. Vid klockan 13:00 då ska vi till Sörbybacken och pulka. Ha nu en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 januari 2015 00:16

Hej! Där satt den 3-2 till Örebro igår. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova gott. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A


Ä

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards