Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2015

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:25

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag skriver detta igen för att jag vill informera er om matchen idag. Viktig medlande att ÖREBRO HK spelar idag på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF i Leksand. Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett och det finns också platser kvar. Så nu vill jag meddela er att ni boka nu den som vill följa med och titta på matchen i Leksand idag. Så passa på och häng med på årets häftigaste hockeyfest i TEGERA AREBA i Leksand idag. Också så sjunger vi DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO i hela Örebroklacken och tar över hela TEGERA ARENA och hejar fram våran stolthetaste laget ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng för då åker rödvita laget uppåt i SHL-tabellen där vi trivs bäst. Vi ses i TEGERA ARENA idag alla rödvita för att jag kommer också till TEGERA ARENA idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:11

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till Leksand idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:08

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till Leksand idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2015 23:55

Hej! Idag på kvällen så kollade jag och Mamma på familjen annorlunda och rakt in i hjärtat på tv. Jag har också ätit tre äggsmörgåsar ikväll. Snart så blir det läggdags här. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2015 16:31

Hej! Idag sov jag länge här hemma i Vasalunden. Sen så har jag ätit frukost och bara tagit det lugnt. Senare så har jag också ätit ugnspannkaka med bacon och hallonsylt och borsta tänderna. Ha nu en jätte trevlig torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 23:08

Nu så firar jag med en chipspåse, kexchoklad och en dricka!! Sjukt bra genomförd match!!! kross deluxe! Nu blir det Hockeykväll å chips, kexchoklad och dricka!

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 22:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann hemma mot skräplaget LULEÅ HF med hela 4-1 i ett fullsatt BEHRN ARENA. I första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen med 1-0 mål av Johan Adolfsson. I andra perioden då tog ÖREBRO HK återigen ledning då med 2-1 mål av Brian Willsie. I tredje perioden då utrökande ÖREBRO HK sin ledning och ökade på till 3-1 mål av Jared Aulin. Sen så utökade ÖREBRO HK ännu mer och då till 4-1 mål av Marko Anttila. Matchen slutade 4-1 till ÖREBRO HOCKEY. Grattis till tre tunga poäng ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 18 februari 2015 22:30

Fy fan vad jag är glad nu asså Örebro boysen spöa Luleå med hela 4-1 weiii och sicket jäkla tryck det var i hallen ohhhhhhhh

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards