Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2015

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 16:45

Hej! Jag missade bussen från busshållplatsen Lavendelvägen och såg bussen åka förbi. Då sprang jag till busshållplatsen Sörbyängens centrum men missade bussen där också och såg att bussen åka förbi där med. Fan vad bra det går för mig. Men snart så kommer bussen iallafall så att jag kan åka till bowlingen. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 14:56

Hett hockeymatch imorgon då jag åker till BEHRN ARENA. Åhh vad skoj det ska bli. Ohh sicket drag det ska bli i BRHRN ARENA också.

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 11:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då blir det derbymatch mellan ÖREBRO HK och FÄRJESTADS BK i BEHRN ARENA. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram mitt stolthetaste lag ÖREBRO HK till tre sköna och betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 11:20

Hej! Idag här på Kvinnerstagymnasiet då gjorde jag provet till stensättningen och jag klarade det med minsta maximal tur och fick (G-). Nu så sitter jag här i hygienavdelningen och väntar. Snart vid klockan 11:30 då ska jag gå upp till matsalen här på Kvinnerstagymnasiet och äta lunch. Sen vid klockan 12:30 då kommer någon från Tullängsgymnasiet och hämta mig här på Kvinnerstagymnasiet och kör mig till Tullängsgymnasiet där jag ska ha lektion fram till klockan 15:00. Efter skolan idag då ska jag och gå hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag fika. Vid klockan 16:19 då ska jag åka stadsbuss 6 från Lavendelvägen till Resecentrum. På Resecentrum där ska gå av bussen och gå till bowlingen och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Sen vid klockan 17:54 då ska åka stadsbuss 6 hem till elevhemmet svanen och äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra Lill-lördag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 07:31

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så förlorade ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget BRYNÄS IF i Gavlerinken Arena i Gävle med 2-4. Synd att ni förlorade igår ÖREBRO HK och åka hem till Örebro med 0 poäng i bagaget. Det är bra och ladda om tills nästa match ÖREBRO HK och vinna då istället. Ha nu en jätte onsdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten igår. /Anton

Av Anton Trygg - 25 februari 2015 07:17

Hej! Igår så körde jag komatsu bandgrävaren heladagen på Kvinnerstagymnsiet. Igår var jag också så trött på elevhemmet svanen så att jag somnade med kläderna på i sängen. Jag vaknade sen på natten och gick upp ur sängen och byte om mig till pyjamas och sen så la jag mig i sängen igen och sov. Men iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha prov i stensättning. Ha nu en jätte härlig onsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 februari 2015 07:37

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget BRYNÄS IF i Gavlerinken Arena i Gävle. Lycka till på bortaplan ikväll ÖREBRO HK och vinn tre sköna betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 24 februari 2015 07:18

Hej! Igår var jag så trött så att jag somnade med kläderna på i sängen. Jag vaknade sen på natten och gick upp ut sängen och byte om mig till pyjamas och sen så la jag mig i sängen igen och sov. Men iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendeperssonalen Carina. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskiner idag. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards