Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 23:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK på straffar borta mot skräplaget HV71 i KINNARPS ARENA i Jönköping med 3-4. Men ÖREBRO HK fick ju 1 poäng i kvällens match. Det är ju bättre än 0 poäng. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med 1 poäng i bagaget. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening tros förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 16:50

Hej! Om mindre än två timmar då ska vi åka upp till Knutsbo och titta på hockey HV71 mot ÖREBRO HK hemma hos hedbergarna för dom har c more på sin tv. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 15:57

Hej! Idag när jag skulle byta vindrutetorkare på Mammas bil. Då skulle Mamma prova hur mycket vindrutetorkare skulle ta på rutan och då kom hon åt knäppen och då sprutade spolarvätska på min jacka och kanske i min mun också för att det smakar lite spolarvätska i min mun. Är det farligt och få spolarvätska i munnen? Kramizar från en rädd Anton

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 12:26

Hej! Allt gick jätte bra hos audionomen Gunvor på hörcentralen på falu lasarett idag på förmiddagen. Därför att min hörapparat pep. För att min insats var för liten. Gunvor har också gjort en nya insats till mig. Innan vi åkte hem då fikade vi. Nu så åker vi till Ludvika men på väg hem då ska vi först stanna till i Borlänge och handla lite. Sen så åker vi vidare hem till Ludvika. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 10:16

Hej! Jag och Mamma är nu på väg till Falun för att jag ska till audionomen Gunvor igen på hörcentralen på Falu lasarett för att det har hänt något med min nya hörapparat. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 09:17

Hej! Nu så var man tvungen och vakna tidigt igen på sitt höstlov för att åka till Falun. Man få ju aldrig sova länge. Men först här hemma i Vasalunds byn då ska jag äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. När vi är färdiga med allt då syr vi bilen mot Falun igen. Ha nu en jätte härlig och bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 00:52

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 28 oktober 2014 00:44

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget HV71 i fula KINNARPS ARENA i Jönköping. Lycka till på bortaplan idag ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna och betydelsefulla poäng så att ni klättrar uppåt i tabellen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards