Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Anton Trygg - 14 oktober 2014 21:35

Hej! Jag är Inge pigg idag. Får ta nya tag imorgon och ladda batterierna istället. Så synd att det inte finns snabba startkablar bara som får igång batteriet lite fortare. Men iallafall så har jag nyss borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och somna i sömn världen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 oktober 2014 21:29

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så rullar SHL på som vanligt och då går också omgången 11 av stapeln i SHL. Imorgon så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget BRYNÄS IF i GAVLERINKEN ARENA i Gävle. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK så ni ta en seger och klättrar uppåt i tabellen. Jag håller alla mina tummar imorgon åt mitt lag ÖREBRO HK så att ni vinner. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 14 oktober 2014 20:14

Hej! På kvällen så åt vi potatisbullar, bacon, lingonsylt och sallad här på elevhemmet svanen. Efter maten då cyklade jag till ÖoB och köpte tre schampo och en tandkrämstub till mig. När jag hade handhat färdigt då cyklade jag hem till elevhemmet. För ett lite tag sen så har jag kom hem till elevhemmet igen. Snart ska jag gå in och duscha och borsta tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 oktober 2014 15:50

Hej! Idag har vi varit heladagen på truckstop i Berglunda företagsby och haft teori och kört simulator. Nu på eftermiddagen när jag hade jobbat färdigt med datorn då stoppade jag ner den i dataväskan. Sen så gick jag ner för trappan till simulatorerna. Då la jag ner väskan på golvet och skulle logga in på datorn. Då kom jag på att jag hade glömt min läptop på som ligger i dataväskan. Då tog jag upp datorn ur dataväskan och stängde av läptopen. Har ni också lagt ner en läptop i dataväskan och glömt och stängt av den? Jag är as korkad. Jag tror att jag är född korkad så mycket konstigheter jag gör. Men iallafall när vi slutade. Då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Sen så åkte stadsbuss 21 till skottet/Järntorget, på slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så åkte jag gratis buss hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 oktober 2014 07:14

Godmorgon tisdag!
Idag så var det segt och gå upp ur sängen hemma på elevhemmet svanen. När jag väll kom upp då kläde jag på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards