Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Anton Trygg - 28 december 2012 18:38

Hej! imorgon spelar ÖREBRO HK mot SÖDERTÄLJE. /Anton. — i Örby, Stockholms Län

 

Av Anton Trygg - 28 december 2012 17:37

Hej! Här får ni en filmklipp på Sverige/tre kronor mot Schweiz. Och lite av Sveriges nationalsång. /Anton


 

Av Anton Trygg - 28 december 2012 17:01

Hej! Nu på eftermiddag då kollade jag lite på hockey på svt 2. Sverige/tre kronor mot Schweiz i junior VM. Matchen blev 2-2. Sen blev det forlängning på 5 minuter. Men Inge av Lagen gjorde mål. Sen blev det straffar. Schweiz gjorde Inge mål. Och Sverige/tre kronor gjorde mål och vann. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 28 december 2012 14:42

Hej! Imorgon är det match igen för ÖREBRO HK hemma i behrn arena. Med nu är det SÖDERTÄLJE som gästar i behrn arena. Då hoppas jag att ÖREBRO HK tar hem vinsten med tre poäng. Och vinner stort över skräp laget SÖDERTÄLJE. Jag säger lycka till för stolthetaste laget ÖREBRO HK på hemma plan. Jag kommer ha ÖREBRO HK i mitt hjärta Hela mitt livet. ÖREBRO HK ni är bäst. ÖREBRO ÖREBRO ÖREBRO ÖREBRO NI BÄST I HOCKEY I HELA HOCKEYALLSVENSKAN. DOM ANDRA LAGEN I HOCKEYALLSVENSKAN ÄR BRA SKRÄP. DET SKA BARA VARA ÖREBRO HK. ÖREBRO HK ÄR DET VACKRASTE SOM FINNS. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards