Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Anton Trygg - 11 december 2012 22:25

Hej! Nu har jag varit dåligt och uppdatera blogg på ett tag. I fredag var det bra skolan. Sen åkte bag buss till Örebro centralstation. Där jag väntade på tåget. Sen åkte jag tåg till Ludvika station. Där mamma, Amanda och Moa väntade på mig. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Vi gick upp till lägenheten. Och jag lekte med Amanda och Moa. Sen åkte dom hem. Jag har varit vid datorn. Sen åkte vi mat sent. Sen sov jag. På lördag. Då sov jag ganska länge. Jag åt frukost. Sen gick jag och mamma till avenyn och kollade på dansuppvisning. För Amanda och Moa är med och dansa. Sen gick vi hem. Jag åt mat. Sen kom Fredrick Andersson min kompis stödjare. Vi gick till café ängel och fikade. Sen gick vi hem igen. Jag tittade på tv. Och har varit vid datorn. Sen åkte vi vill coop och handlade. Sen åkte vi hem och gjorde hemm gjord gröt. Sen åt vi. Sen tittade vi på tv igen. Sen sov jag. På söndag. Då åt jag frukost när jag vaknade. Sen kom det många från min släkt. Och bakade pepparkakor. Sen åt vi mat. Sen åkte jag mamma och Alex. Till Grangärde kyrka och lyssnade på advents-konsert. Hem åkte vi hem. Jag har varit lite vid datorn. Sen sov jag. På måndag. Då var jag ledig från skolan. För jag skulle till doktorn. Vi har varit till Borlänge till doktorn. Sen åkte vi hem. När kom hem då åt vi mat från sibylla. Sen har jag varit lite vid datorn. Sen duscha jag och borta tänderna. Sen sov jag. På tisdag morgonen. Då då vakna jag. Gick upp och bädda sängen. Gick och åt frukost. Borsta tänderna. Sen kläde jag på mig och gick till bilen. Sen körde mamma mig till Ludvika station. Och sa hej då till mig. När jag kom till Örebro centralstation. Då tog jag bussen till skolan. Det var en bra dag i skolan. Sen när skolan var slut. Då åkte jag buss hem till Elevhemmet. Åt mat. Åkte buss till kulturskolan. Sen när det var slut då åkte jag buss hem till Elevhemmet. Sen borta tänderna. Förut har jag prata med pappa och mamma i mobiltelefon. Nu är jag i Örebro och på elevhemmet. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. Anton.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards