Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anton Trygg - 25 augusti 2012 10:52

Hej! Igår när jag kom hem till Ludvika. Då fick jag ett paket med min Honda nyckelband. Senare åkte jag och mamma och handla. Sen när vi kom hem till Vasalunden. Då gjorde jag egen piroger. Sen åt jag mat. jag tittade på tv och datorn. Jag var så trött så jag somnade på soffan. Sen gick jag in i mitt rum och la mig och sov. Idag vaknade jag ungefär 09:30. Jag har ätit frukost. Nu ska jag klä på mig och borta tänderna. Ha en bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2012 14:25

Hej! Det har varit bra i skolan. Och sen åkte vi buss till Örebro centralstation. Nu åker jag tåg på väg hem till Ludvika. 15:31 då kommer vi till Ludvika station. Där står mamma och väntar på mig. Jag bloggar mer i kväll. ha det bra alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2012 06:43

Hej! Jag har sovit jätte bra. men jag är trött. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Och sen ska jag gå ner och äta frukost. Och prata lite med Kenneth. Jag ska gå öpp och borsta tänderna. Och klä på mig. Sen ska jag gå till bussen med landry. Och åka till skolan. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2012 21:40

Hej! På kvällen åt vi god mat som jag har bestämt. Och sen hade vi hus-möte på senapsvägen. Senare då åt vi godistårta för att jag har fyllt år. Nyss kom jag och Kenneth hem. Jag har varit och titta på fotboll med Kenneth på Ladugårdsängen. Nyss duscha och borsta tänderna. Nu ska jag sova. God natt alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2012 15:10

Hej! Det har varit bra i skolan. Vi skulle ha sluta 15:45. Men elevsval var inställt. Då tog jag bussen och åkte hem istället. Vid ungefär 14:10 då gick jag till busshållplatsen. Och när bussen kom då gick jag inn i bussen. Och åkte hem till Elevhemmet. När jag. kom hem till Elevhemmet. Då prata jag med Kenneth. Och nu ska jag gå ner och hjälpa Kenneth. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2012 07:00

Hej igår har det varit bra i skolan. Och sen mitt på dagen så sluta tele2 och fungera ingen kunde ringa till varandra. Pappa kom till skolan. Och var med på en halv svenska lektion. Och sen var språkvalet var inställt då varit det film. Och sen smet vi där i från ungefär kl 14:30. Då gick vi till pappas bil då åkte vi till Friskis och svetis. Och fick intutör. Sen åkte vi till elevhemmet . Då då sprang jag in och bytte kläder till mjukisbyxor. Och sen åkte vi och hämta vagnen på selstor. Och sen åkte vi vidare till Täby crossbana. För jag ska träna med Andreas hyllman. Och sen åkte och lämna vagnen igen på selstor. Jag och pappa åkte hem till elevhemmet då fick vi fika. Och sen åkte pappa hem. Då gick jag öpp och duscha. Och sen sova.jag Idag ska jag bädda sängen. Och sen ska jag gå ner och äta frukos. Efter allt då ska jag åka buss till skolan. Ha en bra torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 augusti 2012 06:53

Hej! Jag har sovit gott. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Sen ska vi gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåning och borsta tänderna och klä på mig. Efter allt då ska pappa köra mig till skolan. Ha en bra onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 augusti 2012 22:48

Hej. Det gick bra och träna idag. Alla tyckte att jag har blivit bättre och kör idag. Sen åkte vi till selstor och lämna cross-vangnen. Och sen åkte vi till elevhemmet. Och duscha. Fika. Nu ska jag borsta tänderna. Och sen ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards