Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Anton Trygg - 20 augusti 2012 21:37

Hej! När vi var på Marieberg köpcentrum då köpte vi kläder,pyjama,tandborste och tandkräm. När vi kom hem fick jag och mamma fika. Nu har jag varit lite vid min iPad. Nu ska jag gå ni och duscha och borsta tänderna. Och sen ska jag sova för vi ska gå öpp tidig imorgon. Sov gott när ni lägger er. /Anton

Av Anton Trygg - 20 augusti 2012 18:05

Hej! Vi sluta skolan idag ungefär 13:30. Och sen åkte vi hem till elevhemmet. Och packa öpp sakerna som jag hade med mig. Vi åt god mat som Ralf Friman hade gjordt. Och sen bestämde vi för att vi skulle åka till Marieberg köpcentrum och köpa saker till mig. Hej så länge. /Anton

Av Anton Trygg - 20 augusti 2012 09:23

Hej! Nu är jag och mamma i Örebro. Snart är vi på birgttaskolan skolan. Och kommer få nya läsare och nytt klassrum. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 augusti 2012 06:33

Hej. Nu ska jag gå och äta frukost. Sen ska klä på mig och borsta tänderna. Och packa det sista. Sen ska vi åka till Örebro. Men vi vet inte om vi ska vi bilen eller tåget. Ha en bra alla första skola dagen. /Anton

Av Anton Trygg - 20 augusti 2012 00:01

Hej! Igår har jag varit med Jimmy,Karin,Tea,Tage och mamma utanför Mora och hälsa på Jimmys släkt. Och sen åkte vi hem. När kom hem. då åt jag mat. Och sen åkte vi till baka till Borlänge och köpte kläder på coop forum. Och sen åkte vi hem igen. Då packa vi. Men nu är vi färdig packat. Då klippte mamma mitt hår. Nyss duschat. Nu ska jag sova. /Anton

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards