Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2015

Av Anton Trygg - 2 augusti 2015 18:50

Hej! Nu så har vi varit vid Carina och Krister vid Lindskär utanför Uppsala och hälsat på. Där fick jag också prova Kristers minigrävare och fick fika. Nu så styr vi bilen mot huvudstaden. Ha nu en jätte fin söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 augusti 2015 15:03

Hej! Nu så är det packat och klart och nu så åker vi också först till Carina och Krister i Uppsala och hälsar på och sen så bär det av mot Stockholm och senare vidare mot Malta på tisdag. Ha nu en jätte fin söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 augusti 2015 02:50

Hej! Nu så ska jag lägga ner mitt huvudet på kudden och stänga igen ögorna och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 augusti 2015 02:36

I fredags då var det ett år sen Salabranden var. Jag har starkaminen från branden att det kom svartrök hit till Ludvika och då fick vi hålla oss inne.

Av Anton Trygg - 1 augusti 2015 21:39

Hej! Nu så har jag inte haft någon lust att skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men idag så har jag övningskört mycket. Vi har också varit till Jonas och Lena i källbotten, hälsat på och fikat. Nu så har vi också äntligen fått bilen lite lackad. Nyss så var vi till Sibylla där jag beställde mat. Nu så är vi hemma igen i Vasalunden. Jag har också precis ätit Sibylla mat. Ha nu en jätte trevlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards