Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2015

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 14:44

Alla har vi varit små men för mig har jag genomgått en svårt tid när jag var några månader och var så svårt sjuk i hjärtat. Jag hade också många slangar i mig och apparater som pepp vid sjukhussängen och Mamma var också så jätte orolig om jag skulle gå bort. Men vi alla är otroligt lyckliga att jag lever idag här och nu. Tack återigen alla doktorerna att ni finns.

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 14:08

Hej! Allt gick jätte bra hos audionomen Gunvor på hörcentralen idag på Falu lasarett. När vi var på väg hem då stannade vi till i Borlänge och handlade spolarvätska på ÖoB. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha nu en fridfull fredag i vinterlandskap på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 13:15

När jag var liten då hade jag ett Hjärtfel som heter Artreo ventrikulär septum defekt. När jag var några månader gammal då opereras jag i Göteborg på Östra Sjukhuset och nu så går jag hos Hjärtdoktorn för kontroll för mitt hjärta på Falu lasarett. Jag är lycklig att jag lever här och nu. Tack doktorna att ni finns.

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 11:46

Hej! Nu så är vi på väg till Falun för att jag ska till audionomen Gunvor på hörcentralen. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 10:05

Hej! Idag så vakande man upp till en fin och solig fredagsförmiddag. Nu så ska jag magen på frukost. Sen ska jag jag borsta tänderna. Senare då bär det av till Falun. Ha nu en jätte härlig vinterdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 februari 2015 00:49

Hej! På kvällskvisten igår då somnade jag i soffan i vardagsrummet. Sen så vakande jag och gick till mitt rum och då var jag tvungen och bädda min säng med nya lakan klockan 00:10 på natten för att Mamma har inte bäddat. Tack för hjälpen Mamma. Nyss så har jag också borstat tänderna. Nu så ligger jag ner bädda i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 20:13

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika tågstation då stog Mamma där och väntade på mig. Sen så åkte vi och handlade på Ica supermarket matmagasinet här i Ludvika. Senare då åkte vi hem till Vasalunds byn och då stekte jag köttbullar, falukorv och kokade pasta och sedan så åt jag mat. Nu så firar jag att jag har tagit helg tidigare med att smaska med vaniljglass, chokladsås och maränger och ett glas hallonsoda och tittar på familjen annorlunda på TV4. Klockan 21:00 då börjar också rakt in i hjärtat på SVT1. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 februari 2015 17:09

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är jag tillbaka med hockeyn men nu om landslagshockey. Imorgon då inleds Euro Hockey Tour och då spelar ett klassiskt möte mellan TRE KRONOR och FINLAND och då i ABB Arena Nord i Västerås. Lycka till imorgon TRE KRONOR och ta hem en seger i Västerås. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla Hockey-Vänner och Sverige fans. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards