Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2014

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 12:21

Hej! Nu så är jag och Anders och fixar rosthålet på mammas bil här i Marnäs. Duktig Anders vad du jobbar bra idag. Ha nu en jätte bra eftermiddag i det fina vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 08:56

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna och bädda min säng. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Sen så ska jag och Anders fixa med rosten på Mamma bil. Ha nu en jätte härlig och bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 01:05

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna och dragit ner min rullgardin i mitt rum. Nu så kan jag inte bara sitta här och tråka. Så nu kryper jag ner i sängen igen och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 00:45

Hej på er alla Hockey-intresserad!
Jag längtar så sjukt mycket till hockeysäsongen drar igång igen och få se när mitt stolt hetaste lag ÖREBRO HK spöar LEKSANDS IF och så vinner ÖHK SM-guld. Jag vill också bara säga nu Hej då LEKSANDS IF och välkommen tillbaka till hockeyallsvenskan 2015/2016 haha. Ha nu en jätte bra natt på er alla ÖHK-Supportar. Hälsningar från Anton en äkta ÖHK-Support

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 20:15

Hej! Nyss så var jag, Mamma och Anders till Sibylla och åt mjukglass. Mums mums var gott det var. Nu så ska jag och Mamma titta på tv här i Vasalunden. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 17:46

Hej! När man har tråkigt då för man roa sig med att lyssna på Spotify musik på datorn inne i mitt rum. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 16:31

Hej! Mitt på dagen när vi var hemma i Vasalunden då kom Anders hitt och titta på min ny städade rum. Innan vi åkte och hälsa på Mormor då åkte vi och gjorde olika ärende här i vackra Ludvika. Nyss så har vi varit hemma hos min världens bästa Mormor på Högberget och fikat och det värmde i mitt hjärta. Nu så är jag och Mamma tillbaka hemma i Vasalunden igen och ska bara fortsätta njuta i det fina sommarvädret. Ha det så jätte gott på er alla så länge. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 16:04

Hej på er alla!
Nu så är jag och Mamma hemma igen i våran kära lilla by Vasalunden. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards