Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Anton Trygg - 21 september 2013 23:56

Hej! Idag efter matchen. Då gick jag till busshålplatsen och vänta på bussen. Sen åkte jag buss till Lavendelvägen. Och gick till elevhemmet. Vi åt mat. Sen åt jag godis och drack läsk. Nyss har jag borsta tänderna och pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2013 20:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann mot skräplaget HV71 med hela 4-0 i BEHRN ARENA i Örebro nu på eftermiddag/kvällen. Och ÖREBRO HK tog hem säsongens första trepoängare i SHL. Och Hendrik Lundberg höll hela nollan hela matchen. Grattis till vinsten ÖREBRO HK. Hendrik Lundberg är bästa målvakt i ÖREBRO HK. Jag är nu en lycklig kille. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2013 14:48

ÖREBRO HK - HV71 kl 16:00 i BEHRN ARENA!

Av Anton Trygg - 21 september 2013 14:44

Hej! Förut har vi varit ute och spelat fotboll. Och nyss kom Anitas man hit och fikade. Jag fikade också. Snart ska jag åka i Anitas mans bil till Behrn Arena. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2013 12:15

Hej! Nyss har jag cyklat till Ica Supermarket och köpt godis och läsk. Nu är jag hemma på elevhemmet Svanen igen. Nu är det inte så långt kvar till hockey börjar. Jag längtar så mycket. ÖREBRO HK kämpa på och vinn över skräp laget HV71. Ha toppen bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2013 10:38

Matchdag: ÖREBRO HK mot HV71! Krossa krossa HV71!

Av Anton Trygg - 21 september 2013 10:17

God förmiddag på er alla!
Förut har jag gått upp och klä på mig mina kläder. Också har jag ätit frukost. Nyss har jag borsta tänderna. Jag har också pratat med mamma i mobiltelefon. Och nu ska jag bädda sängen. Ha en bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 september 2013 07:55

Hej! Igår har det varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. Jag har haft traktor teori hela förmiddagen. Sen åt jag lunch. Kl 12:36 åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum och byte buss där till buss 26. Och åkte till Levandelvägen. När jag kom hem till elevhemmet. Då var Carinas hund där. För hundvakten ska komma hämta hunden sen. Jag och Kerstin gjorde äppelpaj med vaniljsås. Sen gjorde jag hamburgare och pommes frites. Jag har också duschat och borsta tänderna. Också pratat med Mamma i mobiltelefon. Och sen sov jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards